Hello againz!


Det var läänge sen jag lyckades skriva nått här. Tror jag var rätt inställd på att sluta med bloggandet. Kändes ändå inte som att det var någon som hängde med här. x) Men! Nu sitter jag här och skriver ändå. Mestadels för att jag har bestämt mig för att försöka fota lite mer + att jag har en massa hårkreationer som jag vill visa! :)

Min ork är som vanligt inte på topp och jag har ingen lust att gå igenom vad som har hänt det senaste.. halvåret(!?)
Så jag börjar helt enkelt med vad som hände senast...

Nu ikväll så har jag sysselsatt mig med att hjälpa min kära karl att göra sig av med den-så-kallade emo frisyren. Han kände helt enkelt att han ville bli tagen lite mer på allvar. Sååå, det var en hel del hår som försvann. Ska försöka ta någon bild på honom imorgon. Men ni som känner honom kommer liksom mig inte riktigt förstå att det är han xD

Och igår så fixades det med..
Dreads.. mer bestämt Tuss dreads. :)
Totalt 75st DE's (doubleenders)
Iflätningen tog ca 2,5 timme.
Kalaset gick på 900kr.





 

 



Hon blev förjävla fin! Hon var det redan innan, men hon passar så sjukligt bra i korvar. :DD
Vill ni se mer så hittar ni henne som KONTINENTAL på bdb.


Allt för ikväll!
Ovah unt OUT!


Kommentarer
Postat av: Adele

jag läser! :D hittade din blogg nu först. visste inte att du hade en, du sa ju nej när jag frågade X') hihi.

2009-09-09 @ 08:22:55
URL: http://tussiluskan.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha x'D Men jag hade ju gett upp bloggandet.. så då hade jag ju ingen. Men blev sugen på att börja igen.. xD

2009-09-09 @ 10:18:28
Postat av: Wyrre

Do it!!! DO IT!!!

2009-09-14 @ 01:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0