Korvar åt folket



Sitter och pillar på med hemsidan, det går lite segt.
Så himla mycket bilder som ska sorteras och väljas bland. Jag är verkligen i stort behov av att rensa min dator.

Är dock fortfarande lite osäker på namnvalet till sidan.. jag kom ju på det när jag var väldigt trött och brainstormade med Josef. Ett rätt så oseriöst namn men jag är ingen överseriös människa.. så det skulle kännas fel att ha nått dampigt i form av Extending Beauty, Lustfull locks eller Heavenly hair. x) Hehe, sånt skrattar ju jag åt. Haha, okej man kanske skrattar åt mitt namnval också.. men men.


Såååååååååå, kom gärna med kommentarer nu. Men det provosoriska namnet är:
Huvudkorv.se
Addressen är dock inte fixad än, men det kommer bli .se.
Jag och Josef må ha varit trötta och oseriösa, men jag tror tamefan att man iaf kommer ihåg huvudkorv mer än Lustfull locks, extending beauty etc. x)

Aja, berätta vad ni tycker! x'D

Kommentarer
Postat av: Tim

hahaha så jäkla sant, huvudkorv var ett riktigt bra namn! kommer garanterat fastna i minnet.

2010-03-26 @ 15:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0