Söndagar är evigheten.



Har varit sjuk nästan hela helgen och känner mig fortfarande lite möglig och underlig! Bilden ovan är i stort sett det enda som fotats under helgen. Njut eller nått.. (?)
 Jag pallar btw inte vara sjuk när alla går omkring och hetsar "Är det svininfluensan!?!?!" för att jag nyser.  Lägg ner det där nu! Tack.

Imorgon är förövrigt dagen D och upp till bevis om jag och Emmy kan lyckas lägga vantarna på ett par Rammstein biljetter. Jag håller tummarna, skriker till gudarna, offrar blommor, fastar, tänder rökelser och diverse andra hedniska grejer ihopp om att vi får tåga ner till stockholm i februari och titta på spektaklet!

Nu bjuder kvällen på mys med älskling och förhopnningsvis en väldigt bra film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0