Humana inspired


Jag måste verkligen lära mig att inte blicka bakåt för mycket, att uppskatta nuet och drömmar om framtiden istället. För jag orkar verkligen inte, jag tänker av någon idiotisk anledning bara på saker som får mig att må dåligt. Det är ju oerhört smart, speciellt med tanke på hur jävla sämst allt blir då. Tummen upp för mig och min begåvning.
Imorgon planerar jag att begrava alla känslor och köpa mig lycklig när mitt studiebidrag kommer. Eller not! Jag är skyldig folk pengar och jag måste lägga undan allt som blir kvar till min tripp till Irland. Efter oerhört noggranna beräkningar kommer jag alltså ha 38kr att leva på resten av månaden! Och ännu en gång applåderar jag nästan åt mig själv...........

Jah, vilken tur att nu när jag är så där fasligt rik så har jag lyckats fastna på en trevlig liten sida vid namn Etsy. Här hittar man diverse trevliga handgjorda grejer av folk från planeten Tellus. Nedanför visar jag pedagogiskt nog hur awesome det är med hjälp av bilder.



1. Dread cuff, ska någon dag ta mig tid till att göra några snyggare sådana till moi.
2. Hur awesome på en skala är det inte att ha äckliga ögon i dreadsen... ja, asså till halloween... eller studenten. not.
3. Av någon anledning tror jag 200kr är lite overprice på en sån.. så atteh.. fram med symaskinen!
4. Ge mig trevlig väska!?!?!190283
5 & 6. Ge inte mig skumma cupcake mössor! Skänk dom till Anna!
7. Bläckfisk mössa!!!!!!! Passar utmärkt både till vardags och fest.
8. Göllig av någon anledning. Nao gief!
9. Sommarens stekar brillor? Oh yes indeed...   -.-

Nu ska jag gå och kramas med Oskar, äta jordgubbar och förhoppningsvis hitta någon bra film att glo ett tag på.

Kommentarer
Postat av: bannaaaaa

tror jag är lika begåvad som du med tänkeriet..



190283??



jag tror nog inte att jag skulle vilja ha en cupcake på huvvet, räcker med att dom är inuti ^^

2009-04-01 @ 18:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0