Seeing as seeing is beleiving


Ååå vad jag hatar att vakna av att Oskars far drämmer igång fetaste gitarrbalad skivan med Gary Moore på morgonen. Karln behöver införskaffa nya skivor, jag börjar bli ganska as less på uppvaknanden till Best of Queens och Mr Always Moore. Är det värt att kliva upp tidigare än honom någon dag och brassa på med någon random damp screamo skiva ur Oskars privata samling...? Doubt it..

Jag är förövrigt ganska stressad och samtidigt på nått konstigt sätt totalt care free. Konstig och oerhört frustrerande kombination.

Kan också informera världen att på torsdag nästa vecka så finns inte jag mer. Min själ har då tagit sig tillbaka till Azeroth och jag blir n0l1f3rgöörl! Kul liv, häppy lajf, feliz vida..osv.

Nu bääär det av till skolan!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0