Towards the core


Gårdagen spenderades ute på den oerhört deprimerande ön Alnö. Det är alltid lika trevligt att åka ut dit numera. Det första man bemöts av är ett jätte högt stängsel över hela bron som är tänkt att hindra folk från att ta livet av sig. "Darn, det går inte att hoppa från alnöbron, jag antar att det bara är till att fortsätta leva..."Bra gjort kommunen!  Det räddar nog många liv. Jag känner att dock att det inte är tillräckligt dramatiskt med bara ett jätte högt lutat stängsel. Lite längor av taggtråd hade varit som grädde på moset.
Oh well, väl ute på alnö trängde sig folk in i Josef (aka 7-53ph in common elite) gäststuga och började ambitiöst gå in i sina D&D roller. I vårat härskap fanns en Kvinna som påstod sig vara hälften alv hälften blacksmith, två stycken drakmänniskor, en halvling med sneaking skillz och en bitter dvärg med militär frilla... jah! Sen äventyrade dom en massa (satte eld på en hord av råttor, avbröt goblins som spela kort, låste in kompisar i något slags latex prison, befriade en kaxig halvnaken tjej.. osv)
För att stryka under min poäng angående Dungeons and Dragons lite extra slänger jag till lite bilder.













Jag älskar/hatar D&D!!!!!

Intresserad av att se fler oerhört ihopslängda monster från D&D världen? Klicka här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0